Produsele se livrează de către vânzător, direct la domiciliul cumpărătorului / adresa specificată de acesta.
Expedierea comenzii pentru produsele aflate în stoc se va realiza în termen de 24/48 ore de la confirmarea comenzii, prin email.
Prețul livrării poate suferi modificări în funcție de greutatea, mărimea sau adresa coletului.
Comanda va fi expediată în ambalaje care să asigure securitatea transportului. Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată în timpul transportului produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației locale în vigoare.
8. POLITICA DE RETUR
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract in termen de 14 zile, fara a preciza motivele. Pentru a exercita dreptul de retragere Cumparatorul este obligat sa notifice botanical.ro printr-o notificare scrisa pe email (office@botanical.ro).
Condițiile de retur
In cazul in care Produsele cosmetice nu sunt primite in aceeasi stare in care au fost livrate, botanical.ro nu va realiza returul sumei aferente produselor. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate pentru ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate catre botanical.ro si nemaiputand face obiectul dreptului de retragere de catre Cumparator.
Coletul trebuie să fie returnat prin curier national – nu se accepta returul cu Posta Romana.
Transportul returului este suportat de client.
Returul se realizează la adresa str. Margelelor nr. 30C, Bragadiru, jud. Ilfov, pentru S.C VELICU ALEMAR EXPERT S.R.L.
În cazul în care Produsul primit de dumneavoastră nu este cel comandat, daca unul dintre produse a ajuns neconform (deteriorat) se solicită anunțarea acestui fapt în termen de 24h de la primirea comenzii. Produsul nu se va înlocui dacă sesizarea se va face după acest termen. Sesizarea se va realiza pe adresa de email office@botanical.roînsoțită de poza produsului neconform iar problema va fi soluționată în cel mai scurt timp posibil.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit.
Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand.
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract, in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.
In cazul vaporizatoarelor si dispozitivelor puse la vanzare in site-ul nostru – produsul trebuie sa fie vandabil.In cazul in care produsul a fost folosit/ desigilat/ manipulat gresit, conform legii 249/2015 – modificata prin Ordonanta de Urgenta Nr. 74/2018, si OUG 34 din 2014, art. 59 punctul 3 , Vanzatorul are dreptul de a retine un procent din contravaloarea produsului.
In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Produsele (produsele sunt desigilate/ folosite/ manipulate gresit), Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Produselor. Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Produsului in proportie de 40%-70% din valoarea initiala a Produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparator la receptionarea Produselor returnate. Aceasta contravaloare va fi returnata de catre Vanzator in contul bancar furnizat de Cumparator in 14 zile de la data in care s-a luat la cunostinta acest fapt.